Facebook pentru afaceri

De ce afacerile mici și mijlocii ar trebui să aibă o pagină pe Facebook?

Motivul 1 – Statistica

  • platforma are 1,71 miliarde de utilizatori activi lunar și 1,13 miliarde de utilizatori zilnici (în medie);
  • 38,6% din populația lumii folosește Facebook;
  • utilizatorii platformei petrec în medie 20 de minute zilnic pe aceasta;
  • există 50 milioane de pagini de business la nivel global;
  • sunt 8,8 milioane de utilizatori Facebook în Romania (40,74% din populație)

Motivul 2 – Umanizare

O pagina de Facebook pentru afacerea ta îți oferă oportunitatea de a da față, nume și personalitate brandului tău; îți permite să arăți fața umană a afacerii tale și să poți conversații directe cu clienții actuali sau potențiali, dar și să creezi o interacțiune non-business cu aceștia.

Motivul 3 – Învățare

O pagina de Facebook pentru afacerea ta îți permite să afli informații detaliate despre cei care îți urmăresc brandul și să obții feedback direct de la aceștia. Facebook Insights este unul din instrumentele care ne permite să analizăm interacțiunile fanilor cu pagina noastră, iar rezultatele furnizate ne permit luarea de decizii, în special în zona strategiilor de marketing.

Mfb1otivul 4 – SEO

O pagină Facebook poate fi un mijloc eficient de creștere a traficului spre pagina web sau blogul companiei. Dacă adaugi frecvent conținut relevant și sincron cu oferta companiei tale și utilizezi cuvinte cheie comune pentru toată prezența ta web vei obține o îmbunătățire a poziționării afacerii tale în rezultatele oferite de motoarele de căutare.

Motivul 5 – Publicitate

Dacă ai o pagină Facebook pentru afacerea ta vei putea să lansezi diverse tipuri de campanii publicitare, în care vei putea ținti destul de precis categoriile de public pe care le vizezi și asta la costuri relativ reduse.

Credem că sunt suficiente motive ca tu să ai o pagină Facebook pentru afacerea ta. Online community backgroundEste evident faptul că impactul acesteia asupra marketingului companiei, vânzărilor, brandului, relațiilor cu clienții este diferit funcție de obiectul de activitate și obiectivele de business urmărite. Există multe alte platforme sociale care pot servi mai bine interesele tale și de aceea va trebui să faci o analiză a soluțiilor posibile înainte de a alege instrumentele social media pe care le folosești.

Cu această ocazie te anunțăm că vom oferi periodic sugestii pentru optimizarea paginii de Facebook a companiei tale. Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai bune practici în domeniul marketingului digital.

TOP